1_papatya elifozkann eylül 17 gibi benim doğumum ama şuan bile o kadar zorlanıyorum ki sıcaklardan hiçbir şey yapasım gelmiyor uyuyamıyorum burnum sürekli kapalı nefes alamıyorum ve bebeğim de gündüzleri inatla yukarı geceleri de sürekli aşağı vuruyo yeter artık dur oğlum azcık uyuyum sonra vuruyosan gene vur diye yalvarıyorum eşim de bana gülüyor öyle deyince daha çok sinirlerim bozuluyor sen de annene böyle yapmışsındır diyo bende olabilir bebektim ne bilcem diyorum oğluma kızma o zaman diyo oğlun bana içerden vuruyo bende sana vurcam şimdi git şu yataktan deyip kovuyorum 5 dk sonra yine geliyo😂25. Haftadayım galiba 28 den sonra da yatarak yaşamımı sürdürürürm sadece
HmerveK 1_papatya şu an 1 günlüğüne istanbula gidiyorum. Hem çok sıcak hem de çok nem varmış. Umarım erimeden gelirim☺️
uzman_1annemy elifozkann dün oğlumu hastaneye götürdüm ve gidip gelene kadar su gibi oldum gezmeyi çok severim eşime de bebeğe bir şeyler bakarım diye söylemiştim aradı baktın mı bir şeyler var mı eksik yetti mi para yollayayım mı vesaire gibisinden ağlayarak eve döndüm dedim eve yetişmek için nasıl dualar ettim bir ben bilirim bir de Allah o değil de galiba biz erken deyip alışveriş yapmamakla büyük hata ettik Ben eylül’e kadar alışveriş moduna girebileceğimi düşünmüyorum 🤭😁
Sedadvc mavi-kelebek Evet benim de 24 Aralık son adet tarihi. Benimki erkek canım. İlk ke birebir aynı güne denk geldim burda. 😍
0668 MaMmedova_ of of kabur agrisi 2 gundur beni öldürdü oyle bi batiyor ki neyapsam gecmiyor bende 24 olacağım yeni basladi agrilarim kaburga agrisi beni mahvetti
aselinannesi1997 elifozkann bizde 25+4 olduk🐰 hele sıcak memleketteysen mahvolduk demektir ama herşey bebisimiz için🙈
Sedadvc Karnı küçük olan var mı kızlar? Benimki çok büyümedi sanki. Gerçi daha erken mi onu da bilmiyorum.
HmerveK Sedadvc Benim iç karnımın küçük olması nedeniyle 3.5 ayda çıktı. Şimdi 24+2’yim farketmemek elde değil☺️Bünye meselesi karnın çıkıp çıkmaması☺️
Cudana Sedadvc benim de öyle, daha dün bir öğretmen arkadaş “ya sende hamilelik mi var dedi” :D 22+3’üm. Dar giyince belli oluyo gibi biraz
Hatice4200 elifozkann merhaba 24 haftalığım bende Eylül gibi gösteriyor doğum hayırlısı bebeğin haraketlerinş sürekli düzenli hissediyor musunuz
gizemSA elifozkann eylülü bekler mi benim kız bilmiyorum ağustos sonunda yada Eylül başında gelecek ve bende gerçekten düşündükçe o Izmirin temmuz sıcağını nemini dehşete düşüyorum Allah yardımcımız olsun
Cudana sat’a göre Ekim ama sezaryen olacağı için Eylül sonu annesi olacağım ben de, 22+3’üz. Ayaklarım şişti iki gündür sıcaklardan, çok çok zor
Sedadvc Cudana evet bebek gibi değil de daha çok gaz var gibi 😂 Geçen bir arkadaşımın şişkinlik göbeği benimkinden büyüktü. Moralim bozuldu. 😂