Benim iki cocugum var ikisindede taktiğim aynıydı öneririm sizede cocuklar kakasından ve çişinden genelde korkar veya tuvaletten beraber temiz bez çöpe attık öncelikle sonra tuvalete gittiginde ağlıyor korkuyordu sonra ona oyuncak vericegini söyledim toyboxlar var ya onlardan aldım 10 tane falan yaptıkça koydum oda her seferinde heyecanla tuvalete gitti zamanla zaten alıştı böylelikle hala bazen vericek mi diye sorar artık büyüdün o yüzden vermiyor sanırım diyorum ve benim en katı oldugum şey gündüz bez bağlamıyorsam gece asla baglamam cocugun aklını karıştırıyor bu durum ikisindede öyle yaptım çünkü sonradan bir daha gece için eğitim vermek daha çok yoran bi süreç hem cocuk hem anne için hep çok şükür öyle atlattık diyebilirim