-nazli00 ilk üç gün yapması çok normal bnce. 4.gun öğrenmişti benim kızımda haber ediyodu. Bende 2 yaşına girince öğrettim sizin gibi. Devamli var mı diye sormadim ama varsa da yok diyebiliyo. Banyoya gidiyodm oda peşimden geliyodu o zamn soruyodm yapmak ister misn diye. Hatta lagzimliga yapmak istemedi çok uzun süre hangisine yapmak istersin diyodm klozeti gosteriyodu ona yaptiriyodm. İlk gun altına yapması çok normal tutmayı öğrenene kadar. Sabırlı olmanz ve sert bı tepki vermemeniz gerekiyo☺️