burcu55 Aselinannesi benimde ultrasyona gore bugun 40+0 ama sata gore 39+1 hangisine gore gidecegim bilmiym
Tugce_yldz burcu55 Valla uygulamaya göre 7 gün var 40 haftaya, doktorum haftaya cuma gel 40 hafta olacak duruma bakalım dedi. Çok hareketliyim yürüyüş yapıyorum bol bol geceleri hep yalancı sancı. Nst de hiç şancı yok..
burcu55 Tugce_yldz valla canim benimbenimhic sancim yok ama bakalim hakkimizda hayirlisi olsun insallah
Aselinannesi Tugce_yldz evet kız için öyle diyolar herkes doğurdu bi ben kaldım psikolojim bozuldu her saat başı kalkıyorum lavaboya gidiyorum nişan falan gelmişmi diye 🙁
Yamanyaman Aselinannesi herkes de farklı canım benim oğlum da iri bebek doktorum 7 kilo doğuran var dedi kişinin vücut yapısı alakalı ben normali deneyeceğim allhın izniyle iri bebek kendini itiyormuş ayrıca
Aselinannesi Yamanyaman bekliyorum işte canım sorun yok muayene oldum 4kilo olması biraz gözümü korkutuyo sadece allah yardım eder inşallah
Nil Kız çocukları hep erken gelir derler ama hiçte öyle değilmiş gerçekten bende suan 38+2 deyim hiçbir belirti yok bendede kendi sancılarım oluyo ama nstde de hiç sancı cıkmıyo bu gidişle 40 ı geçeriz bizde 😞
deletedmom11 Dığar doğarr içerde kaLmıyo daha iki gün oldu arkadaş doğrdu sabırsızdı 😂 şimdi msj atıyo bu hiç susmuyo ağLıyo emmiyo diye kıyamam içerde iki gün daha kalsa iyiydi demi diyorum 😂
Zeynepersoy deletedmom11 sana bisey sorabilirmiyim benim bebeğim 14 haftalık yemek yiyemiyorum yediğimi kusuyorum karnımı ac hissediyorum ama iştahım yok çok endişeliyim 😔😔
deletedmom11 Zeynepersoy buLantın biraz daha uzun geçecek demekki bende o zamanları ağLayarak geçirmiştm bebek içerde aç kaLdı aç diye diye sen yine yeyip kusuyomuşun ben hiç yiyemiyodum sonra bi açıLıyo o iştah eşim hep daLga geçer benLe çekinme gel eLimi koLumu da ye 5 kiŞilik bi ailenin bir ayLık masrafını bir ayda yedin 😂 diye daLga geçiyo üzüLme 10 hamileden 9 u buLantılı sadece biri şansLı bulantısız miss
deletedmom11 Zeynepersoy farkLı şeyLeri yemeyi dene yani herşeyi kokLa bi eğer kötü kokmuyosa sana az az ye öyle öyle başLarsın yemeye ben kokusu kötü gelen hiçbişiyi yiyemiyodum pişmaniye diye öLen biten ben pişmaniye görünce tuwalete koşardm kusmaya o yüzden dediğim gibi markete falan git gözüne tiksinmeyeceğin şeyler gelir onları dene bide tatlı yeme bi süre ekşi we tuzlu şeyler ye bulantın bastırsın