Normalde son adetimin başlangıcı 30 Mart. Ama adetim 11 gün gecikmeli olmuştu. Normalde 9 haftalık olmam lazım ama ilk gittiğim doktor 2 hafta geriden geliyor kalp atışı yok gelişimi durmuş olabilir dedi . 2. Gittiğim doktor bu geç döllenme 6 haftalıksın dedi ama kalp atışı falan da duyulmadı. Ne yapmalıyım? Moralim çok bozuk. Bunu yaşayan var mı ?