ZeynepDuru17 matmazelinbeybisi fetal DNA testi nasıl oluyor üçüncü bebeğimi dogurdum hiç hatırlamıyorum nasıl bişi
Drfatma İkili tarama ile aynı gün fetal DNA için de kan vermiştim iyiki vermişim ikili tarama testim yüksek riskli geldi, çok şükür ki fetal dna temiz geldi. Fetal dna %99 larda doğruluğu olan bir tarama iken ikili tarama %70lerde ben fetal dna öneririm
Aseleslemmom matmazelinbeybisi benim ikili testim orta riskli çıktı o yüzden fetal dna yaptırdım sonuç bekliyorum durumunuz varsa eğer direk onu yaptırın 10 bin tlye eurofins firmasına yaptırdım yoksa insan acaba çocuğumda birşey varmı yokmu diye düşünmekten kafayı yiyor allahın takdiri ama insan dayanamıyor ☺️umarım sonuçlarım temiz gelir
matmazelinbeybisi Aseleslemmom ben de sizin gibi yaptırabilirim aslında ikili test sonucum bi çıksın ona göre yaptırırım olmadı☺️ inşallah sizin bebeğinizde de bi sıkıntı sorun çıkmaz hayırla kucağımıza alırız🥰
Brcuburci Aseleslemmom bu nipt testi ile göre degisirmi acaba yoksa her ilde söylediniz ffirmalarin aynı fiyatmidir
Zeyneeeep matmazelinbeybisi Hepimiz için Allah sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🌻
Freefam matmazelinbeybisi fetalde cikan hastaliklarin cogunun sonucu bebegin yasamayacagini gosteriyor siz istwsenizde doguma kadar surmeyebilir gebelik bunu erken ogrenirseniz kurtaj gibi basit bi islem yapiliyor ama benim gibi yaptirmayip gec ogrenirseniz doguma girmek zorunda kaliyorsunuz 6 aylik bebegimi ölü dogum yaptim ve coo zordu basta bu testi yaptirmadigim icin cok pismanim hele ki bi de sonuclariniz temiz ciksin 9 ay keyifle rahat bi hamilelik gecirirsiniz ve bu harika bi duygu olur ben kesinlikle yaptirmanizi oneririm emin olun burda cok fazla genetik problemli hamilelikler okuyorum benim bebegimin hastaligindan ozellikle cok var erken teshis hayat kurtarir
matmazelinbeybisi Freefam çok geçmiş olsun 😞 hangi hastalık vardı acaba özel değilse öğrenebilir miyim?
Lalemutlu Benimde ikili testim yüksek geldi. Gecen hafta fetal dna yaptırdım genoks firmasi ile anlaştık 12.000 verdik. Sonucları bekliyoruz. Yaşım 38 bu arada yaştan dolayı oldugunu düsünüyorum insallah temiz gelir. Cok zor bi sınav allah kimseye yaşatmasin.
Aseleslemmom Brcuburci onun hakkında hiçbir bilgim yok doktorum anlaşmalıymış orayla direk şu fiyat dedi verdik yaptırdık sonra danışma var onunla iletişime geçebiliyorsunuz
Razismom @matmazelinbeybisi fetal dna testi %99 gibi bir oranla sonuç veriyor, hatta payı yoktur, biraz pahalı ama değer. 10.haftama yaptırmıştım ve cinsiyeti de öğrenmiş olduk dna yoluyla 🥰#veritas öneririm..