matmazelinbeybisi fetalde cikan hastaliklarin cogunun sonucu bebegin yasamayacagini gosteriyor siz istwsenizde doguma kadar surmeyebilir gebelik bunu erken ogrenirseniz kurtaj gibi basit bi islem yapiliyor ama benim gibi yaptirmayip gec ogrenirseniz doguma girmek zorunda kaliyorsunuz 6 aylik bebegimi ölü dogum yaptim ve coo zordu basta bu testi yaptirmadigim icin cok pismanim hele ki bi de sonuclariniz temiz ciksin 9 ay keyifle rahat bi hamilelik gecirirsiniz ve bu harika bi duygu olur ben kesinlikle yaptirmanizi oneririm emin olun burda cok fazla genetik problemli hamilelikler okuyorum benim bebegimin hastaligindan ozellikle cok var erken teshis hayat kurtarir