Bir_nazenin01 ebruli2210 inşallah ya belirtilerim var göğüs hassasiyeti kasık ağrısı ama anlamadım neden böyle oldu az önce de kaset test denedim o da negatif çıktı
myangelson Bir_nazenin01 negatif o zaman. Şeyden dolayı sordum burada değeri referans üstü çıkıp mesela 7 falan çıkıp doktorun negatif dediği kişiler de gördüm de o yüzden sordum
myangelson Bir_nazenin01 insan üzülüyor tabi ama nasip gerçekten herşeyin bir vakti zamanı var bekliyoruz 🥺
Mediha26 Canım hayırlısı olsun bence akışına bırak bukadar sıkıntı yapma o geleceği zamanı biliyordur adet gününü bekle gecikirse test yap boşu boşuna kendini umutlandirip sonrada moralini bozma Moralini yüksek tut hep bebisin seni doğru zamanda bulur 🌺
Anneolmakistiyorum1 Bir_nazenin01 lütfen sıkma canını bebegın sana gelecek merak etme gecen ay ki adet tarihin kaçıydı
Bendiyebiri_ Bir_nazenin01 hakkında ne hayırlı ise o olsun canım üzülme rabbim gönlüne göre elbet verecektir
Behacetler Bir_nazenin01 üzülme demek saçma olur çünkü insan hem üzülüyor hem yıpranıyor kolay değil ama rabbim sana en güzelini en güzel ve en hayırlı zamanda vericek öyle düşün. Rabbim en kısa zamanda çifte mutluluk yaşatır inşaAllah 🤲🏻
Elif-ada- Bir_nazenin01 Tek birtanemi test yapmistiniz ve markası neydi Rabbim tez vakitte hayırlısını nasip etsin
Merve99670 Bir_nazenin01 merhaba canım okudum da yazdıklarınızı yani gayet net silik bi şekilde çıkmış çizgi acaba oldu da kimyasal falan mı oldu değerim geri mü düştü yani 5 testte de çıkmaz ya olmasa ilk kez duyuyorum yani benim yoksa eğer slik de olsa hiçbir zaman öyle çıkmadı yani