Sm135 randevu almıyorsunuz çarşamba hariç diğer günler saatleri var. Direkt gidiyorsunuz kan veriyorsunuz 3 hafta sonra sonucunuzu alıyorsunuz. Tamamen randevusuz ilerliyor. Pazartesi salı 14.30 , perşembe cuma 10.30da başlıyor. Ama birazcık erken ordan olmanız lazımki hemen sıranızı alıp bekleyin. Ben 3de gittim bana 2.30da burda olman lazımdı falan dediler ama sağolsun şehir dışından geldiğim için yine yaptırdım testi