Bu bir tarama testi ama doğruluğu yüzde 70 lerde üçlü tarama testinin doğruluğu daha düşük. Benim de ikili tarama testim riskli gelmişti fetal dna testi yaptırdım çok şükür temiz geldi amniyosentez önerilmedi ben de fetal dna yaptırmanızı öneririm sonuçta bir risk gelmiş üçlü taramadansa. Benim de hayatım zehir olmuştu bir hafta içinizi ferah tutun inşallah tertemiz gelir.
Bu arada burun kemiğini görmedi mi doktor size ne söyledi ?