Bal2024 Rabbım yar ve yardımcınız olsun inşallah. Bana dün çatı dar denilip sezeryan için gün almam istendi. Bugün işe tüm gün sağ kasıktan belime doğru vuran bıçak batma hissi ile cebelleştim. Herkes doğum sancısı çekiyorsun diyor sizde de öyle miydi sancı belirtisi 37+2 yim 🐣 Normal doğum istediğim için henüz gün almadım başka doktora da gözüküp öyle karar vereceğim çatı muayenesi için.