Tugcedora kontrol diye gittim 35+4 sancım çıktı düzenli dedi yatırdı ciğer geliştirici vurdu ama ben sancılarımı asla hissetmiyorum kontrole gitmesem sancım olduğunu bile bilmiyorum çatı muayenesi yaptı açılmam yoktu peş peşe üç dört kere yaptı açılmayı meydana getirdi resmen 3 cm açıklıkla kaldım ilerlemedi yani iki gün yattım boş boş ne tedavi ne bişey en sonunda verdim imzamı çıktım bugün evimde de yatarım dedim hastane insanın psikolojisini bozuyor sancım suyum vs bişey olursa tekrar giderim dedim bir kere pregesteron hapı verdi bide doğumhane katında yatarken üç tane serum yaptı 2800 bebeğim şuan