bsebse ben 38+6 yim, gecen hafta 2950ydi kordonda direnc var gelisim geriligi basladi banada doktorum 40 hafta doldugunda dogmamissa suni sanci dedi ve zayif bebekler kanala daha rahat iner dedi bazi yerlerdede kilolu bebeklerin kanala daha kolay indigini gordum size bununla alakali bisey soylendimi?