Kubra11122 Benimde bugün kontrolüm vardı 7+4 haftaligiz.cok kötü geçiyor sürekli mide bulantısı hazımsızlık geceleri mide ağrısından uyuya kalıyorum şu 3 ay geçsin bir an önce diye dua ediyorum