gizemvatanseverbal iremkayaaaa hayır gayet sağlıklı çıkmıştı, sizinde öyle çıkacaktır. Evham yapıp bebeğinizi de endişelendirmeyin. 🥰🐣
senahicret iremkayaaaa Bana tok gel dediler. Hatta bir çikokata yiyebilirsin de dediler. Eğer aç olursan sağlıklı sonuç olmayabilir dendi. Bende hep tok gittim. Bazen yine uyur gibi oluyor bebiş, bir şeker veriyorlar hemen.