Canım bende Şubat 6 da adet olmam gerekiyordu olmadım 19 da doktora gittim tursalla adet oldum ki regl tarihim asla şaşmazdı bende yaklaşık 5 aydır denediğim için hamilelik şüphesiyle yaklaşmıştım hatta gittiğim doktor bana polikistik över var sende dedi daha mart 19 da yine regl olmam gerekirken olmadım tursal kullanmayı düşündüm hatta çivan perçemli kaynatip içtim daha sonra 23 martta test yaptım pozitif çıktı inanmadım başka test yaptım o da pozitif kan verdim oda pozitif şuan 16 haftalık hamileyim ama 5 ay ilişki sonrası hareket etmedim ayakları kaldırdım yok eğilmedim olmadı son doktor bana hamilelik hemen olmaz deyince iyice saldım kendi kendşne oldu bazen düşünmemek lazım hep diyorlardı stres yaparsan olmaz bende saçma buluyordum ama öyle stres çok etkiliyor biraz rahat bırakmak lazım 🥰