Bendede olmuşdu adet ağrısı sende nasıl bi ağrı canım bende en çok oturub kalkırken kasığıma ağrı giriyordu ordan karnıma tam 7 haftasına kadar oldu bende aynı ağrılar sonra kayboldu belirti filanda yaşamadım hiç bazen inanmoyırdum bile hamile olduğuma şimdi 18 haftadayım şükürler olsun sanada yaşatsın Allahım bu sevinci inşallah cevabını bildirirsin buraya ilk denemenmi?