Ehira Oturarak kılıyorum, ilk hamileliğimde sandalyede kılıyordum. ilerledikçe secde zor olursa sandalyede kılarım yine.. Allah kabul etsin 🌸
Dileeeekkk64 Skck önemli olanın niyetin olduğunu düşünüyorum sonuçta hamileyiz ister istemez bazen normal kılarken zorluk cekebiliyoruz 35. Haftamdayim bende oturarak kılıyorum 😌