Skck ya benim daha gebeliğimin başı ve lekelenmelerim var ikiz gebeydim birini düşürdüm şükür diğeri iyi ama hala düşük riskim oldugu için doktor sadece istirahat verdi yalnızca tuvalete kalkabiliyorum ama içimde rahat değil kılamadıgım için sanki rabbimi gücendiriyom bişey olur diye korkuyorum😞