_Mother_ dika sağ kol sol kol olayı yok doğru fark etmiyor kan verirken biz hastane olarak bahsettik yanlış anladın galiba tansiyon sol koldan öneriyorlar evet
_Mother_ Onurbanuu aklını kafanı hiç karıştırma sen dedihim şekilde ilk kanı veridgin yerde 48. Saat ver çıkan sonucu ilk sonucun ile karşılaştır sağlıkla al kucağına inşallah
myangelson Onurbanuu aynı yerde kan verdiyseniz kimyasal gibi duruyor ama farklı yerlerde verildiyse en son verdiğiniz yerde 2 gün sonra tekrar vermenizi tavsiye ederim