Onurbanuu 30unda saat 10da kan testi verdim betam 7.88 cıktı aksam verdıgımde 5.58 cıktı ne demek oluyor yardımcı olur musunuz❤️🙏🏻
Brcuburci Onurbanuu farklı yerlde verince değişik sonuçlar cikabiliyormus doktor bana öyle söylemişti ilk nerde verdiyseniz orda verin takip edin betayi 48 saate bir inşallah bir sorun yaşamazsınız🤲
55selin_ Onurbanuu canım hemen endişelenme iki gün sonra tekrar kan ver. ben ilk gebeligimi ogrendigimde betam 9 du sonradan arttı
Onurbanuu _Mother_ ya aslında onu aksam kan alan kısı aynısını dedi nerde verdıysen aynı yerde ber dıye ben ılkını hastanede sonrakını ozelde verdım gece anlamadımda noldugunu korkuyorumda yarın saglıkocagındakı doktor ben alıcam kanı dedi
dika _Mother_ ben bu meselyi doktora da söyledim ebeye de söyledim aynı yerden kan vermeyi bana dediler öyle birşey yok o aslında tansiyon için geçerli dediler
Asi_07 2 günde iki katına çıkması lazım değerinin sağlıklı gebelik değil gibi yarın tekrar ver artmamışsa malesef sorun var demektir
_Mother_ Onurbanuu bence o kadar üst üste farklı yerlerde kan verme ilk kanı nerde vermiş isen 48. Saat aynı yerde kan ver daha doğru sonuç olacaktır her laboratuvar farklı çünkü
Onurbanuu Brcuburci banada aynı dedi bu aksam ozaman aynı yerde vermem gerekıyor ama sabah saglık ocagındakı doktor cagırdı benı ordada mı vermem gerek nasıl yapmalıyım
Onurbanuu _Mother_ evet doğru diyorsunuz cuma gunu gece verdıgım laborantta oyle demişti gitmeye korktum suan😔
_Mother_ Onurbanuu inşallah sağlıklıdır canım ben sana dua edecem srnde bana dua et bende Şubat’ta kimyasal geçirdim şuan testtim tekrar pozitif çıktı inşallah sağlıklıdır
_Mother_ dika nasıl yok bizzat yaşadım ilk kanım 11 çıkmıştı 30. Saat başka laboratuvar da 13 çıktı sonucum korkunca 48. Saat aynı hastanede kan verdim 27 çıktı arada fark oluyor tansiyon cihazla ölçülüyor bide ne alaka onu anlamadım
dika _Mother_ bilmiyorum sordum dedim 2 gün önce sağ koldan verdim kan sonra sol koldan vermek istedim fark etmiyor dedi dedim böyle bir söylenti var yok dedi o tansiyon için geçerli insanin böyle aklı karışıyor
_Mother_ dika sağ kol sol kol olayı yok doğru fark etmiyor kan verirken biz hastane olarak bahsettik yanlış anladın galiba tansiyon sol koldan öneriyorlar evet
_Mother_ Onurbanuu aklını kafanı hiç karıştırma sen dedihim şekilde ilk kanı veridgin yerde 48. Saat ver çıkan sonucu ilk sonucun ile karşılaştır sağlıkla al kucağına inşallah