5 sene sonra ikinci sezeryanımı oldum ve içimde hiç korku yoktu aslında ikincisi daha rahat kafayla gittim ilkim de çok rahat geçti hemen toparlandım ikincisi de öyle rahattı ama neyin nasıl olacağını bildiğim için ikincinde hiç korkum olmadı. Sizde öyle düşünün sezeryanın ne olduğunu biliyorsunuz nasıl daha çabuk toparlanırsınız biliyorsunuz neyi ne zaman nasıl yapacaklarını biliyorsunuz yeni bişey değil o yüzden rahat olun. Zaten ikinci kesik daha kolay oluyor olan kesiğin üstünden kestikleri için