Kızlar doğum yaklaştıkça bende bi depresyon hali oluştu aklımda sürekli bi tedirginlik var ilk sezeryanımdan 6 yıl geçti üstünden oğluma kordon dolanmış kalp atışları düştüğü için 6 cm açıklıkla sezeryana girmiştim Allah’a şükür öyle korkulacak travmatik bişey yaşamadım aksine çok kolay geçti hemen toparlanıp kalktım ama bunda bile bile kesileceğini bilmek beni çok ürkütüyor korkularımı atamıyorum ssvd çok istedim birçok doktorla görüştüm öncesinde 2 kalp durması olduğu ve iğne kullandığım için birsürü riskten bahsettiler onları göze almalımıyım bilmiyorum günler yaklaştıkça iyice tedirgin oldum siz olsanız ssvd denermiydiniz