ssa239688 Erzurum da araştırma hastanesin de yaptırdım. 2 aşılama yaptırdığım için rapor çıktı. Yumurta toplama ve transfer ücreti için hastaneye 16.961₺ yatırdık ilaçlarda raporlu aldığım için ortalama 7 bin gibi bir rakam tuttu. Aynı aşılamadaki gibi adetin ilk 3 günü kontrole gidiyorsunuz doktor tüp bebek diyor benim gittiğim hastanede rapor almak için heyetle görüşmüyorsun sistemden çıkıyor istenilen şartlar ve belgeler varsa. Daha sonra doktorun uygun gördüğü günlerde kontrole gidiyorsun bu sıra da yine doktorun uygun gördüğü dozda gonal f kullanıyorsun. Yumurtan büyüdü ama henüz çatlamasını istemiyorsa doktor cetrotide diye bir iğne var ona başlatıyor daha sonra çatlatma iğnesinin saatini söylüyor ona göre iğneyi yapıp yine belirlediği gün yumurta toplama işlemine giriyorsun anestezi altında yapılıyor kolay bir işlemdi sonrasında ben ağrı yaşamadım bünyeden bünyeye de değişir eşinde bu sırada sperm vermiş oluyor. Sonra embriyolog arayıp kaç yumurta döllendi kaçı sağlıklı gibi bilgiler veriyor . Doktor taze mi yoksa dondurulmuş transfer mi yapacak ona göre karar verip transfer gününü söylüyor. Ben taze transfer oldum yumurta toplamadan sonra kullandığım ilaçlar ve Progesteron iğne var. Transferden sonra da yine Progesteron iğneye devam ediyorum hergün aynı saatte kalçadan vuruluyorum.