Benim 2 sene bebeğim olmadı. Polikistik overdim ileri derece. Doktorum aşılamaya karar verdi çok şükür ilk aşılamada tuttu hayattaki bebeğim 3 yaşına girmek üzere. İkinci bebek için istiyorsak geç kalmamam gerektiğini söylemişti doktorum. 6 ay önce tedaviye başladık. 1 kere hiç yumurtam gelişmedi iptal oldu, 2 kere negatif oldu. Hepsi arka arkaya. 3. Aşılamam yapılmıştı geçen ay elhamdulillah pozitif sonucu aldık 5+6 gebeyim şu an. Allahtan umudunuzu kesmeyin. Size bu süreçte söylemek isterim; avokado, havuç suyu ve proteinli beslenmeye dikkat edin. Bir de çalışıyorsanız rapor alın. Tutunacak her şekilde tutunur diyorlar ama bize düşen önlem almak. Dualarım sizinle 🌸