Hanımlar merhabalar. Akşama ne yemek yapacaksınız kararlaştırdınız mı?
Ben dün kuru fasulye, pilav, cacık yaptım. Önceki gün karışık kızartma, köfte, mercimek çorbası yaptım. Bugün ne yapsam diye düşünüyorum. Saat 5 gibi eşim işten geliyor en geç 6 gibi yiyoruz biz, saat 1 2 gibi mutfağa girip hazırlıyorum yemeği. Şimdi kararsız kaldım.
Önerileriniz varsa merakla bekliyorum? Akşama sizlerde menüde ne var?