Merhaba kızlar buraya çoğu kişiye umut olmaya geldim iki aşılama yaptım defalarca çatlatma iğnesi yaptım çalmadığım kapı kalmadı ne yediysem ne içtiysem fayda etmedi hastanelerden ağlayarak ayrılmaktan bıkmıştım. yapmadığım hacamat kalmıştı onu da yaptım bu ay. Hocalara gidin dediler oraya da gittik bu ay artık tüp bebeğe karar verdik başlayacaktık ve hamile olduğumu öğrendim mucize gibi sizde umudunuzu kaybetmeyin çok zorlu bir süreç çok yıpratıyor ama umut her zaman var moralinizi bozmayın eşinize sımsıkı sarılıın birazda akışına bırakın 🥰