Fy2344 Kızlar yumurta toplama sonrası çok halsizim . Ayağa kalkmaya halim yok sizde böyle oldu mu? Bir de 2 embriyo oluştu ama benim embriyolog hiç aramıyor sizi her gün mü arıyordu?
mrp2023 Fy2344 1-3-5.günler arıyor canım benimde ağrım çoktu yumurtam fazla diye demişti doktor 4 gün sezeryanlı gibi yürüdüm idrar yaparken çok ağrım oluyordu yatıp dinlen bol sıvı al
meltembadem Fy2344 merhaba. 29 mayısta yumurta toplamam yapıldı ilk 3 günü zor geçirdim ama 3 günden sonra şikayetlerim hafifleyerek geçti şuan sadece arada kasıklarımda regli olacakmışım gibi hissiyat oluyor. Hastaneden 1. Gün aradılar bilgi verdiler daha aramadılar haber bekliyorum bugün 5. Gün
Ayliz_bebek Fy2344 beni ilk gün ve 3 günü aramışlardı canım, donduruyoruz haberiniz olsun diye , Bide bende aşırı derece kötü olmuştum toplamadan sonra ohss oldum bayağı ağır atlattım 8 gün hastanede yatarak ama ben polikistik overim canım o yüzden.
Fy2344 meltembadem beni bugün aradılar sadece bir embriyo sağlıklıymış onuda genetiğe gönderecekler inşallah hayırlısıyla güzel sonuçlar çıkar
meltembadem Fy2344 her embriyoyu genetiğe gönderiyorlar mı yani yoksa peoblemli bir durum varsa mı gönderiyorlar
Nergizos Fy2344 kaç yaşındasın canm ? Benim de geçen sefer 4 toplandı 2si dollendi 1i genetige gitti olumsuz geldi
Umuttayorulur Nergizos kontrole gittiğinizde de yumurta sayınız 2 miydi ? Yoksa toplama sırasında 2 mi kaldı yada kaliteli olan mı 2.
Nergizos Umuttayorulur canım bende öpüşen yumurtalıklar (kissingover) var. Yani sağ ve sol yumurtaligim bitişik. O yüzden USG de ki sayı hiç tutmuyor birbirini. Toplarken 7 toplandi mesela. Ama hep 4 diyordu Dr bana. Sadece bu 3 u küçüktü o yzuden işleme dahil olmadilar. 4une dölleme yapıldı sadece 2si dollendi. 1 tanesi anormal dollendi 5.gune gitti genetik test yapıldı bozuk çıktı imha edildi. 1 tane 3.gun embriyom donduruldu şimdilik. Tekrar yumurta toplama yapılacak Perşembe gunu
Umuttayorulur Nergizos uygulamaya girmemiştim o yüzden yeni gördüm yorumu ☺️ 9-12 arasındaydı yumurtaların boyutu o yüzden ilaca devam etmemi söyledi doktor hem gonal f vuruluyorum hemde cetrotide. Cetrotide göbeğimi çok sertleştirdiği için aslında acıtmayan gonal f de acıtmaya başladı. Sana da yarın rabbim kolaylık versin yumurta toplama işleminde ☺️
Nergizos Fy2344 bir kez toplandı yumurta. 1 tane 3.gun embriyosu donduruldu. Şimdi ikinci kez yumurta toplanacak Perşembe günü. Aradan iyi olanlar seçilip transfer edilecek inşallah
Nergizos Fy2344 tek 1 tane embriyo olunca riske atmak istemedi Dr. Tutar tutmaz elimizde başka seçenekler de olsun diye havuz yapıyoruz canım. Bizim de kalbimiz öyle tatmin oldu. sonuçta oluşan 1 tane 3.gun embriyosu var başka yok