Sakin kalmaya calışın ishali falan bosverin benimde korkudan karnim ağrır vs de , siz olumlu düsünün kavusucaksiniz güzel şeyleri adepte olun sağlıcakla kavuşun inşallah 😍
Biz de 33 haftaya giriyoruz yarın , ben de panik biriyim ama mecburuz sakin kalmaliyiz kendini motive et herşeyi atlatırız hayirlisiyla stres yapmamaya calış canım 💖 biticek geçicek hallediceksin🙏