Btl_3347 yok canım korkma kullan öyle olsa doktor söylerdi muhakkak hatta doktor bana verdiğinde bende bu ilaçla ilgili post açmıştım korkmuştum ister istemez ama hicbirsey sknti yaşamadım ama gece yatacağında iç 7 8 saat sallıyor ben ilk zamanlar gündüz atardım gozumu akşama kadar acamazdim uyurdum hep elim kolum kalkmazdı sonra gece atmaya başlayınca rahatladım uyku yapıyor belkide sen yapmiycak bilmiyorum ama tavsiye yani gece yatacaginda at daha iyi olur🥰