Tkose Eftalya54 bende 12 haftaligim 15gundur gece 2 adet olarak kullaniyordum cuma gunu bitti receteli alabilir miyim tekrar yazdirsam 15 gunluk kullanim yaziyor e devlette ayin 16 si baslama bitis 31 olarak gorunuyor
Eftalya54 Tkose yazdirirken hunde kactane kullamiyosaniz o rakami girdirin yoksa recete verseler bile icretli alirsnz ucreti 380 falan mutlaka kullanimi doktora soyleyn
Tkose Zhrn bende 12 haftaligim iyiki var bu ilac olmasa gercekten mahvolmustum 15 gun oldu duzenli yemek yiyeli geve 2 adet olarak iciyordum ama cuma gunu bitti pazartesi tekrar receteye yazdirabilir miyim acaba
Zhrn Tkose evet aile hekiminiz yazıyor alabilirsiniz. Eğer kadin dogum randevumdan önce bitmişse sağlık ocağına gidip yazdiriyodum
sumkiz Öyle bir ilaç değil ki bu. İçerisini okursan da görebilirsin B6 vitamini var. Bir nevi takviye. Hiç bir zararı yok. İnan. Ki senin ağır vaka. Günde max 4tane bile içebilirsin. İnşallahta iyi olursun 🙏🏻💖 İç kendini seviyorsan iç 😅
Tkose Eftalya54 gunde 2 adet diye girilmis bu aldigimda kullanim suresi 15 gun yaziyor e devlet ilac suresi bölümünde
Zhrn Tkose en son ne zaman yazdırdınız o tarihin üzerinden günde 2 tane ise 15 gün sonra tekrar gidip yazdirabilirsiniz
Eftalya54 Tkose 15 gunden once alamazsn alirsn ama recetesiz siz gunde 3 yada4 kullanip yaptirin acilde ben acilde yaptiriyorum
beyza1128 Btl_3347 korkma bağımlılık yapmıyor kendini toparlayınca ister istemez kullanma ihtiyacı hissetmeyeceksin bende de aşırı bulantı vardı mide asitimi bitirmiştim
Sevcansevcan Btl_3347 kullan cnm mis gibi ben 5 buçuk aya kadar kusarım normalde ama öyle böyle değil burnumdan kanlar gelirdi onun için bulunmaz nımet için
Syda01 Btl_3347 32+4 haftalık olduk hala kullanıyorum ilk gebeligimde de kullandım o olmazsa yemek yiyemem de yapamam da
Ebrusisli Btl_3347 28 haftalığım bende ara ara kullanıyorum bağımlılık yapmıyor midem bazı zamanlar çok kötü oluyor bu yüzden sürekli bulunduruyorum
Umayy1 Btl_3347 bana da 7.haftamda verdi kullanmak istemedim fakat 9.haftada baya şiddetlendi ne bişey yiyebiliyordum ne bişey icebiliyordum mecburen başladım iyikide başlamışım yemek yiyebildim su içebildim 21.haftaya geldiğimde biraktım bence basla öyle düşünme doktor uygun görmese zaten vermezdi
Epifizbezi Btl_3347 ilacın içeriğini tam araştırsan hiç bağımlılık yapacak ilaç değil :) rahatlıkla kullanın ben hamilelikte zofer kullandım üstelik serumla 3 gündebir o bile bağımlılık yapmadı
Sbha_13 Btl_3347 bebde kullandim bagimlilik yaomaz canim o ilacin uzerine giremedigim mutfagima giriyordum
Bendiyebiri_ Btl_3347 12 haftalık olmadan kusma bulantı başladı doktorum verdi 16 yada 18 haftamda kendim bıraktım kusmam.durdugu için şuan 21+5 haftaligiz ara ara kusma olunca kullanıyorum bağımlılık yapmıyor canim kusma ilacı neden bağımlılık yapsın ki ?
gzm_42 Btl_3347 bağımlılık yapmıyor ki canım benim bulantım tam 2 ay sürdü 2 ay kullandım bulantılar geçince bıraktım rahatlatıyor için sizde bulantiniz varsa benim aşırı derecede bulantım ve kusmam vardı günde 4 5 bazen 6 kez kustugum oluyordu su içip tekrar çıkarttığımı bilirim o derecedeydim ben bu hapın sayesinde dengeye sokmaya çalıştım hep yoksa bulantılar kusmalar çekilecek gibi değil
Btl_3347 gzm_42 ya öyle mi bende midem alışırda son ayima kadar içmek zorunda kalırım diye korkuyordum, öyleyse içerim artık inşallah 🌸
rabia41_ Btl_3347 bende bagimllik yapar diye çok korkmuştum içerken hep o düşünceyle içiyodum ama öyle bisey hiç olmuyo istersen bırakabiliyorsun