Zmom acıkcası cok derin araştırmalar yaparak alısveris yapmadım. Standart eczaneden cam biberon aldım emzik de damaklı ihtimal emziği aldım kızım emziği tuttu değiştirmedim e bebekten almıstım. Biberon zaten kullanmadı. Yani diyeceğim birden markaya yöneleceğinize once bir deneme ürünü alın. ( tabi biberon mutlaka cam olsun) Zaten bebekler marka bilmez. Baktınız uymuyor o zaman markalara geçersiniz fikrimce🌸