Zmom Kızlar e bebek biberon iadesi alıyormu var mı iade edeniniz? Bugün aldım da sormadım ikili almayı düşündüm ve nette daha makul arada 150 200 oynuyor. En azından ikili alayım dedim. Bir de sizler nasıl tercih ettiniz cam mı plastik olanı mı. Ben camdan yanayım ama ağır da gelir bilemedim şimdi. Bir de emzik de eventin düşünüyorum. Alıp memnun kalanınız var mı?
naneliseker_ Zmom kaliteli ve güze marka. İlk 4 aydır küçük boy cam.l biberonla ilerliyoruz. Plastik denedim sanki fazla.hava yuttu gaz oldu. Emziklerini de öneririm çok iyi.
_ozlmm Zmom İade hakkında bilgim yok ben mamajoo biberon kullanmıştım ama emzik olarak avent kullanıyorum güzel bir emzik oğlum sadece bu markayı tuttu
Fundahakanb Zmom emzik bibs kullanıyoruz 2. Bebeğim. . Biberon philips .ilk çocugumda cam almıştım sonra plastiğe gectim şimdi yine plastik aldım camı alır kardeşine atar falan diye korktum
IS_Z Zmom Ben trendyoldan 4lü set almıştım yanında Avert emzik de hediyeydi yanlış hatırlamıyorsam 1.200₺e almıştım Cimriden alarm kurup bakmanı tavsiye ederim. Henüz kullanma fırsatım olmadı ama iş yerimdeki herkes yeni doğurduğu için hepsi çığlık çığlığa öneriyor + kesinlikle plastik olmalı diyorlar. Cam daha sağlıklı gelse de onlar yüzünden plastik aldım 😁
Zmom naneliseker_ Çok teşekkür ederim cam daha sağlıklı geldi uzun vadeli de kullanılır diye düşünüyorum ama plastiği de çok öneriyorlar bilemedim 🤷🏻♀️
Zmom IS_Z ay bende eve geldim bi sete bakayım dedim set alsam daha iyi vallahi bende 600e aldım nette 450 gibi bir şey üstünü tamamlayıp set almak istiyorum. Dediğiniz uygulamaya bakayım bi
aslanbeyy İnternetten yanlışlıkla Plastik almışım cam ile değişim yapmak istedim , mağazada istediğim ürün yoktu iade yapabileceklerini veya çek vereceklerini söylediler fişiniz varsa iade etmek istiyorum derseniz yardımcı olurlar
Fulya1993 Zmom biberonu güzel değil çok hızlı akıyor ben ilk çocuğumda tomme tippe kullanmıştım yine onu aldım ama emzik olarak bende onu aldım
IS_Z Fulya1993 avent hızlı mı akıyor ya herkes onu tavsiye etti diye almıştım 😕 ama gerçi üzerinde damlacıkla akım miktarını gösteriyor bu yenidoğan sıfır akım yazanlardandı sizin farklı mı acaba
Enfal_06 Zmom aventin büyük seti var içinde emziği bile var biberonlari da numaralı bebek büyüdükçe kullanılır
Nzlelms Enfal_06 ben de büyük setinden aldım. Ama bir mor kutu biberon üstü avent yazısı beyaz olan bir de yine mor kutu fakat biberon üstü avent yazısı renkli olanı vardı. Internette araştırdım. Fakat farkını anlayamadım. Renkli yazili olanı aldım. Umarım güzeldir
Fulya1993 IS_Z yok hayır bende yenidoğan basligini aldım elimde tomme tippe de vardı onu kullanınca farkı anladım
BabyAta IS_Z yeni doğan olanı bebek çektikçe geliyor onun dışında asla akmıyor. Hatta benim bebeğim çekemedi 10 cc sütü yarım saatte içemedi. Sonra biberonu yıkarken ben deneyeyim dedim çok zor çekiliyor ben bile zorlandım. Bu kadarı da normal mi bilmiyorum bir daha verme fırsatım olmadı
Enfal_06 Zmom e bebekte hoşgeldin bebek seti diye geçiyor burda biraz fiyat olarak yüksek indirim oluyordur mutlaka ama cimri Akakçe gibi yerlerde fiyat olarak uygun kendi sayfası üretimi durdurmuş set olarak yoksa ordan da alınabilirdi
Miniinci Zmom bebeklere damaklı öneriyorlar genelde. Ben markaya bakarak almadım öncelikle. Çünkü bazı bebekler kabul etmiyor. Alacaksanız damaklı tavsiye ediyorum kabul etmezse kiraz uclu avent alabilirsiniz
Zmom Miniinci bu markanın damaklı olanı var mı? Başlık değiştirerek kullanabilirim diye düşündüm. Eğer dediğiniz gibi tutmazsa. Yada bana tavsiye ettiğiniz biberon görseli atarmısınız?
ece1234- Zmom kesinlikle plastik olanı alın benim kaç tane kırıldı bebeğin yüzüne düştü dudağının üstü morardı emzik ben hepsinden aldım tutmadı maalesef
Zmom ece1234- çok geçmiş olsun. Dikkatli olmak lazım evet işte bilemedim bende ya nede olsa plastik ne kadar zararsız olabilir deyip cam aldım. Bilemedim ki şimdi ya.