Yelizmurat ben iyiyim çok şükür canım bu benim ikinci gebeliğim eylül ayında düşük yaptım kasımda tekrar hamile kaldım daha adetim gecikmemişti anladım test için dışarıya çıktım sitenin bakkalının merdivenlerinden düştüm öyle korktumki küçük olduğundan birşey olmadı çok şükür ama kaburgam sırtım ve kuyruk sokumumda ezikmeler olduğından bir ay yan yattım yan oturdum simite oturdum şuan herşey yolunda İnşallah sağ salim kucağıma alırım 🤲🏻