umuut ben kürtaj olduktan sonra da taburcu olmadan önce ultrasonla baktı öyle taburcu etti hatta taburcu olurken 2 hafta sonra kadın doğuma tekrar muayene olmam gerektiği söylendi bende öyle yaptım tekrar 2 hafta sonra gittiğimde rahmin toparlanmış gayet iyi demişti eliylede alttan muayene etmişti canım ihmal etme git sende.