Nurhayat1212 Açik goruslu ola bilirsin tabikdie herkesin kendi dusuncesi beni alakalar etmez ama burda cok rastliyorum yok teat yaptirmayin cocuk sakat diyolar saglikli oluyo yok ilac kullanmayin hic bir ise yaramiyo insanlar okudukca hee ise yaramiyomus aman degip geciyo ondan bahsediyorum aslinda belki onun icin saglikli ama doktoru onerse bile almayan bu yorumlari dinleyen insanlar var
Enesnazan8181 Nurhayat1212 o konuda haklısın canım bişey diyemem bende çok rastladım ama onlarında kendi tercihleri yapacak birşey yok sonuç olarak kimse zorlamıyor dinleyip dinlememek onlara kalmış
Damlademirr Canım ben sağlıkçıyım ancak ben bile bazen içmeyi unutuyorum unuttuğum gümler oldu ama folik asit zaten 12. Haftada falan son oluyor ilk 3 ay kullanılıyor 3. Aydan sonda Yok ve önemli bir şey önemide şu bebeğin omuriliğinin açık doğmasını engelliyor bu çok istisnai bir durum ama Yinede kullanılması gerekiyor AA tabii Allah bilir biz ne yaparsak yapalım ama bizimki sadece bir önlem :)
Premsescik Enesnazan8181 bana çocuk düşündüğüm an verdi 3 ay gebeliktrn sonrada 3 ay kullanılcakmş bişey olmaz kalbimi ferah tut eskiden folik asitmi varmış sen yine doktoruna söyle bana vermediniz nedenini sorabilirsin belki sana ihtiyaç duymamıştır