Aylaa123 Ozlemmmmm yok benim daha var doğumuma ama sezeryan olma ihtimalimdd var kistim var büyük sezeryan olursa oda alıncak çünkü
Ayseenur123 Aylaa123 çiğdem hoca acaba gece doğumuna geliyor mu bende seher hocadaydım gelmediği için vazgeçtim açıkcaksı
Aylaa123 Ayseenur123 doktorların çoğu zaten mesaisi haricinde gece normal doğuma gelmiyor nöbetçi doktor giriyor kendisine sorun isterseniz
meltembadem NKaratk merhaba bende Azize Hanım’a gitmeyi planlıyorum. Şuan nasıl ilerliyor muayeneleriniz hala memnunmusunuz? Ve muayene ücreti nedir
NKaratk meltembadem evet hala çok memnunum devam ediyorum. Bi aksilik olmazsa doğumumu onunla yaparım. Bende özel sağlık sigortası olduğu için fiyat bilgim yok maleaef hiç sormadım