Mihrican_22 Aylaa123 ay inşallah inşallah hepimiz bir avazda kurtulalım inşallah son haftaya geldim anca dogurcak yer buldum 😀
Aylaa123 Bo16 medikaldede kaliteli güzel doktorlar var yüzyıldada var doktor seçimini iyi yaparsanız sıkıntı olmaz
Aylaa123 Ebrusisli ben bilerek ona gitmedim çok talep oldugu için ama kendi doktorumdan da memnunum gayet ilgili 😊
Ebrusisli Aylaa123 benim gebeliğim riskli ilk bebeğimde 6 aylık doğum yaptım 2 ay yaşadı kaybettim 😔 bundada çok doktor araştırdım ama Seher hanım gerçekten çok iyi bir doktor 🤲 şükür güzel ilerliyoruz suanda
qusel Aylaa123 slm cnm bende post açmıştım birkaç kişi tanıştik gurubumuz bile oldu 😃 bende çayırovadayim ikinci bebeğim nasip olursa
Aylaa123 Ebrusisli ya çok üzüldüm başınız sağolsun hakkınızda hayırlısı olsun tabiki iyi bir doktor biliyorum kendisini
Ebrusisli Aylaa123 teşekkür ederim evet herşeyle ilgileniyor başka hastahane ve doktorlara yönlendirdiği zamanlar oldu hep randevuma kadar kendi aldı gece gündüz kaçta yazsam dönüş yapıyor 🫀 rabbim hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin
1Elanur- Selam kızlar bende Darıca’da oturuyorum 2. Gebeliğim 35 haftalık hamileyim 1. Doğumumu Yüzyıl Seher Çınarda yaptım 2. Medical Mine Hanım yada yüzyıl Çiğdem Hanım düşünüyorum 🌸
Alpsmommm Aylaa123 köşklüçeşme de oturuyorum 2. Gebeliğim 31+2 haftalık kızıma hamileyim 4.5 yaşında oğlum var 💙🩷
Ozlemmmmm Aylaa123 bende gebzedeyim ciğdem hanıma gidiyorum 25 haftalık olduk. Siz TL no aldınız mı kendısınden sormak istiyorum ama cekınıyorumda
Aylaa123 Ozlemmmmm normalde doktorlar numara veriyormus yüzyıldaki diğer doktorlara giden arkadaşlarım söyledi bende numara almadım hatta randavu zamanımda kendisine sormayı düşünüyordum vermesi gerek çünkü acil durumda nasıl soru sorucaz yada ulaşıcaz
Ozlemmmmm Aylaa123 bende sıfr bunun ıcın ısıtıyorum suan ıhtıyacım yok ama son zamanlarda ne olacağı belli olmaz
Gizemyksel Merhabalar bende Gebze’den 13 haftalıgım. Medar soleye gidiyorum. İlk gebeligimde doktorum medikal mine idi uzak oldugu için Medar tercih ettim yakın olan varsa kesinlikle mine hanıma gitsin