brcnbrcn3 cnm ben reglime 2 gün kala yaptım çıkmadı erken gebelik testi hayalet çizgi bile çıkmadı reglim 3 gün geçti çok çok silik çıktı,normalde regle bir hafta kala bile yapıp çıkan okadar kişi var ki varsa bir şey kesin çıkar derdim,hep forum okudum bu şekilde de olabileceğine dair ama bnm böyle olmaz kesin yok derdim ve bnmki de bu şekilde oldu şuan hamileyim 🤲🏻 ümidinizi kesmeyin kasik agrimdan başka bir belirtim yoktu akıntım sıfır mide bulantısı sıfır sadece ara ara yoklayan şiddetli ağrı birde canım sadece bir kere acayip şekilde et kavurma istemişti erken belki bunun için ama sadece bu beni şüpheye düşürmüştü normalde sevmem çünkü inşallah güzel haberler alırsınız sizde 🤍