brcnbrcn3 evet ben ilk gebeligimi o sekilde ogrnemistim. Yerlesme kanamasi genelde adetten onceki ilk 4 gün icinde olur yani en azindan bnmki öyle oldu. Ayni adet belirtileri var tek fark sadece pede ilk basta ya direk kahve pembe leke yada kanla karisik bi kahve leke geliyor. Sonra kesiliyor. Ertesi gün yine aynis ekilde cok az miktarda kahve leke .ve ertesi gün de ayni sekil. Bende 3 gün sürdü tam adet günümde test yaptim pozitif cikti hemede hic beklemedigim bi anda çıktı 😂🤭🤦 bilmeden bnde benm adetim niye sokmuyor diye adetim soksun diye karisimlar bitkisel caylar fln icicektim. Merak ettim gece arastirdim kahve leke yazinca direk gebelik yani yerlesme kanamasi yazdi onun üstüne sabah test yaptim pozitif. Umarim kiiii buyuk ihtimalle ikinizde o durumdasinizdir hayirlisi olsun hakkinizda