cocukhasretim
Yaşla alakası olurmu onu bilemiyorum, belirtilerini çok dinlememeye çalış sürekli yatma çok ağır işler yapma sadece doktorum bana rutinine devam et demişti. Kendimi yormadan ufak ufak yapıyorum ,çıkıp yürüyorum . Bence en önemlisi stres kontrolü ve inanmak. İnanalım inşallah olucak. Ben ilkindede hep karnımı sevmiştim annecim benimlesiniz diye. Bundada öyle yapıyorum. Umarım olucak 🙏🤲