cocukhasretim transfer gününüz sifirinci gün saymayiniz ertesi gün 1. Günden basliyarak sayın, 3 tüp bebek oldu , ilk transfer ve 3. Transferde de ertesi gün yani 1. Günden itibaren kasık ağrım oldu 2. Gunde oldu ve bitti ama 2. Tüp bebek te asla öyle birşey olmadı sıfır hissiyat tutunmadi dedim ve gerçekten tutunmadi , ilk tedavide tutundu ama gelişmedi düştü, 3. Tedaviden sonra ki transfer tutundu kasık agrilarim beni umutlandirmisti , 5. Günden sonra da gece idrara çıkma gündüz sık idrar beni dahada umutlandırdı ilk tutunanda olmamaisti, kuzum sağlıkla geliyor doğuma son 2-3 haftamız kaldı Allahım sizede nasip etsin