Anneadayi45 Alyaninannesiiii ben adetime 4 gün varken testte negatif gördüm bu ayda olmamış demiştim ama adetimin 2. Gününde hamile olduğumu öğrendim 😊 adetini bekleyip tekrar test yap derim.
betlulk05 Alyaninannesiiii merhaba bu günden sonra gebe kaldınız mı acaba çünkü bende 6 gün kala yaptım negatif