Kizlar selam benim reglime 6 gün var bu ayi iyi değerlendirmiştik. Test yaptim birkac kez negatif. Bu ay yumurtlamam beklenenden 3 gün geç oldu (ovulasyon testiyle kontrol ettim) sizce negatife üzülmeli miyim yoksa burdan pozitife de dönebilir mi? Basina boyle bir durum gelen oldumu moralim cok bozuk😭