hohomoromu Basakaya Vallahı ben il gebelıkte son zamanlar catladm 1 hafta falan erken dogurablseydm oda olmıcaktı ☺☺ çatlak herkesn vucuduna gore etin sıkı gevşekliğine gore degısır canım bazısı erkende baslayablr catlamaya hıc catlamayada bılır
Mmerwe Ay beni de korku sardı artık hergun birşeyler sürmeye başladım 17. Haftaya giriyorum bolda su içmek lazım
Duyguynrky Basakaya hiç çatlamadan 9 ayı bitirdim 😁 kantoron hindistancevizi yağı ve bebe yağını karıştırdım sürdüm. Bol su içtim çok hareket ettim 15 kg da aldım ne hamileyken ne de doğumdan sonra çatlamadım
fitmom Duyguynrky ben de çok bol su içiyorum. Yürüyüş yapıyorum 8-9 kilo kadar aldım 8. Ayımı doldurdum daha baya yer var gibi vücudumda ama inşallah ben de çatlamadan çıkarım işin içinden 🙏🏻
TimuinMeliskdem Basakaya valla canım bu herkesin dediği gibi vücut yapısıyla ilgili 30. Haftamdayım 5 kilo aldım sadece ve aşağıdan çatlamaya başladım karına doğru 🤷♀️
Daisy1 Basakaya bende zannediyordum hiç çatlamıcam😂😂 ama çok şükür fazla degil yani kasık bölgem de sadece
1850 Basakaya fazla kıloda almadım. Ama ben catlak onleyıcı krem kullanamadım lıerac kullandım alerjı yaptı gecmesı cokk zor oldu alerjının oyuzden kullanamadım bırsey. Aılemdede genetik olarak hep catlama var malesef