Sibelella Dlk1616 hastaneye gittiğin takvim asiyorlar ordan yada googlden çıkıyor.4 ünde ve 11 inde orda diye biliyorum yine bir bak
Sibelella Sennur16 Şuan yatıyorum ilgi çok güzel imkanlar çok güzel inşallah doğumda çok güzel geçer.Dorukta yaptım ilk dogumumu burası da doruktan farkı yok temizlik olur Güleryüz olsun.İlgileri iyi yakın takip yapıyorlar baştan savma degil