Merhabalar bursa şehir hastanesinde yatıyorum şuan.Kadin doğum bölümünde suyum az diye.Doktorum yaşar candi en baştan beri.Son zamanlarımda bana kağıt yazıp veriyordu bu tarihte sabah erken gel kayıt açtır diye.En son Perşembe ordaydi sabahtan gittim muayene oldum derken su az diye yatış yaptılar.Doktor takvimi var internette sanırım 4 Haziran’da poliklinikte.Kagit yazıp vermesi lazimmis ama bı şansını dene sabah 7-8 gibi gelip.Sekretere dersin kime randevu buluyorsam ona geliyordum diye.Ozmn anlayışlı olurlar bende şuan 36+5 im