Umutaren sutlukahve_ 5 haftalık kese vardı bebek yoktu 10 güne gel demisti 7 haftalıkken bebişi gördük 😌
1Gurbetcicegi Hilalikooo yaa biz aynıyız galiba sat kaç sizin benim 23 Nisan Cuma günü gittim keseyi gördüm bende iki hafta sonra tekrar gel dedi 🥰🌸
Minisinyolculugu123 Hilalikooo bende bugün 5 haftalık olduğumu öğrendim keseyi gördük ama kalp atışı için ayın 12-13nde gel dedi doktorum bekliyorum bende sağlıklı olsun da inşallah