@Segu Ben de 6.haftada öğrendim 70 bin küsürdu değerim , acildeki doktor da bana aynı şeyi söyledi ikiz gebelik olabilir ya da işte yüksek değer Allah korusun dış gebelik gibi bisiyler dedi olayın şokundaydım zaten dinlemedim.. Normal bir kadın doğuma gidip düzgünce muayene olun içinizi ferah tutun 🤗🤗