Segu Merhabalar ev testinden sonra ilk defa doktora gittiğimde beta hcg min 21 bin olduğunu öğrendim dr 4 hafta için çok çok yüksek dedi sıkı takip edilmelisin dedi çok endişeliyim. Var mı böyle bir durum yaşayan😔
Limonumsu Segu 21 bin çıktığında hangi gün kan vermiştiniz 😊 bence endişe etmeyin herkes ikiz demiş ikiz de olabilir erken yumurtlamış erken döllenmişte olabilir bu tahlilden 2 gün sonra tekrar kan verseniz bi aksilik varsa az çok orda da belli olur 🥰
Segu Limonumsu 15 gün gecikme sonrası vermiştim doktor çok şaşırdı kese gördü ama boş ya da dolu anlaşılmıyor henüz dedi😔
Limonumsu Segu 15 gün mü gecikme 😱 ay çok zaman geçmiş çok normal bu değerde olması nasıl 4 haftalık dedi ki doktor son adet tarihiniz ne zaman
Segu Limonumsu evet aslında çok zaman geçti ama ultrason görüntüsüne dört hafta ile uyumlu dedi 3milim olarak ölçtü keseyi ve boş mu dolu mu anlaşılmıyor şu an bir hafta sonra tekrar bakalım dedi. Bu değer için de ya çoğul gebelik ya da gebelik hastalığı olabilir dedi onun için de sıkı takip gerekir dedi.
ezgi-esk 15 gün gecikmeyle bu değer çok normal. Ayrıca 15 gün geciktiyse 6 haftalık gebesiniz demektir. Başka bir doktora daha görünün derim